Friday, March 25, 2011

මයන්න මයන්න.......

මං කොල්ලා ඉපදිලා තියෙන්නෙ එකදාස් නමසිය අසූ ගනන් වල වතුපිටිවල මහ ඉස්පිරිතාලෙ.දෙමවුපියන් විවාහකයි.පිය පරපුරේ මුත්තාගෙ නම චාර්ල්ස් පෙරේරා.ජාතිය සිංහල ගෝත්‍රය යක්ශ, ආගමක් නැහැ දර්ශනය බෞද්ධ.ලග්නෙ ධනු හැබැයි ඔය වාහනයක දුනුකොලයක් ඇරෙන්න තාම දුන්නක් අතින් වත් අල්ලල නැහැ.
දැන්නම්වයස විසිපහත් පැනලා,කලුම කලුයි, කෙට්‍ටුයි ඒ කියන්නෙ ඉන අඟල් 36ත් 38ත් අතර බර යන්තම් කිලෝ 90ත් 105ත් අතර.උසනම් මතක නැහැ(මට ඔය කෙහෙල්මල මතක හිටින්නෙම නැහැනෙ පොඩි කාලෙනම් අඩි දෙකහමාරයි ද කොහෙද ) පපුවෙ හරියටම බොක්කට උඩින්(ඉංග්‍රීසියෙන් කිව්වොත් හදවතට උඩින්) තියනව උපන් ලපයක් ° (අපේ අම්මට දවසක් මාත් එක්ක හොඳටූම මල පැනලා සං‍තෝසෙන් හිටපු වෙලාවක මට ආදරෙන් කිව්වා උඹනම් කැ‍රැල්ල වෙලාවෙ පපුවට වෙඩිකාලා මරුණ ජේ වී පී කාරයෙක් දෝ කොහෙද කියලා, ඕක අපෙ අම්ම තරහගිහින් මල අතේ අරන් කිව්වට මට ඉතින් මාර මෙව්ව එකක් හිතට ආවෙ.ඇයි යකෝ හිතා මතා නොවුනත් සුලුප‍ටු නම්බුවක්ද මට දුන්නෙ.)
මම පවුලෙ වැඩිමලා, එහෙම කිව්වට ඉතින් අම්මයි තාත්තයි නම් මට වඩා වැඩිමල්.හරිම හුරතල් ඇට්ටර නංගියෙකුත් ඉන්නව ඒකිනම් ඇස්වහක් කටවහක් නැහැ සුදුම සුදුයි.නංගිනම් මටවඩා බාලයි කියල තමයි අම්මල කියන්නෙ එත් සමහර වෙලාවට මටවඩා වැඩිමල් වෙන්න එන වෙලාවලුත් නොතිබුනා නෙවෙයි.ඒ වෙලාවට තමයි කොල්ලට මලපනින්නෙ එත් හැම වෙලාවෙම නංගිගෙ පැත්තට තව චන්ද දෙකක් වැටෙනවනෙ "පවු තාම පොඩි එකීනෙ" කියන පදනම මත.ඉතින් මම අතට ගන්න පොල් මලෙන් මගෙ ඔලුවටම පතබාගෙන ඔහෙ ඉන්නවා.
දැන් මෙහෙම හිටියට මම හොඳට ඉගෙන ගත්ත කොල්ලෙක් පුංචිම කාලෙ මම මොන්ටිසෝරිත් ගියා.හැබයි මට මතක එකදවසක් මොන්ටිසෝරියෙදි හාවො පැනපු එක විතරයි.ආ තව ඉරිදට දහම් පාසැලුත් ගියා පංසල ගෙ ලඟනෙ තිබුනෙ.ඩහම් පාසැලෙ අපෙ අම්ම උගන්නපු පංතියෙ තමයි විමලෙ අයියගෙ දුව හිටියෙ.අප්පට උඩු  මේ බළල පැන්නනෙ කලින්ම මල්ලෙන් එලියට.නෑ නෑ ඕක උනේ මොන්ටිසෝරි යන කලෙ නෙව්ව්යි. ඊට පස්සෙ........මතු සම් බන්ඳයි.....!

No comments:

Post a Comment